Enguany, la Ruta de la Tapa ha comptat amb cinc jornades. Totes elles, s’indica, “d’intensa activitat gastronòmica i ambient festiu”. En total, van participar quinze establiments de la parròquia. Entre tots ells, han servit 12.572 racions.
La xifra, es remarca des del comú, demostra “la bona acollida d’una proposta plenament consolidada que ha tornat a dinamitzar la restauració local i els carrers de la parròquia”. En aquest sentit, es defensa que hi ha una combinació d’al·licients que han contribuït a l’èxit de tot plegat.
Així, es posa en relleu per un costat, la mateixa oferta gastronòmica; per l’altra, les activitats d’animació i, finalment, el sistema participatiu dels premis. Tot això, s’indica, “ha afavorit una elevada participació tant de ciutadania com de visitants”. D’aquesta forma, es considera acomplert l’objectiu de “promocionar el sector de la restauració i consolidar Sant Julià de Lòria com un punt de trobada gastronòmic i social”.








Comentaris