Els usuaris que siguin residents d’Andorra i disposin de la targeta física Aparka+ o tinguin l’APP Apparcand gaudiran de beneficis com ara, ja s’ha dit, la primera hora d’aparcament gratuïta als pàrquings de Farré Negre (les Fontetes) i la Closeta. A més, s’aplica un descompte del 20% des de la primera hora en aquells aparcaments equipats amb tecnologia Meypar, incloent els situats a la Massana, Encamp i el pàrquing de la Federació Andorrana de Futbol a Santa Coloma.
És important tenir en compte que la targeta moneder i l’app Apparcand no són encara funcionals als aparcaments de les Costes, Prat del Molí i Borda Torres, tot i que Gavsa hi está treballant per integrar aquests serveis i validar la seva utilització en aquests espais. Amb aquestes noves eines, GAVSA reafirma el seu compromís amb els residents, oferint un servei que fa l’aparcament més accessible, pràctic i econòmic. La nova aplicació Apparcand permetrà, a més, llançar noves promocions i actualitzacions en benefici dels usuaris. A través d’ella, els clients també podran gestionar el pagament de la zona blava a la Massana i accedir de manera més àgil als aparcaments, gràcies a una interfície intuïtiva i fàcil d’utilitzar.
En el cas de desitjar la targeta física Apark+, els clients podran demanar-la a les oficines de l’aparcament del Farré Negre. Aquesta targeta també es pot obtenir en línia a través de l’APP activant l’opció d’Apark+, vàlida per a residents.







Comentaris (5)