La jornada ha arrencat a dos quarts d’onze del matí amb la batucada de Protons, que ha recorregut els carrers del poble animant veïns i visitants. Tot seguit, la sala de festes ha acollit un taller de manualitats, pensat especialment per als més petits, que aquesta tarda també seran protagonistes amb el concurs de disfresses infantil i l’espectacle ‘Visca el Carnaval!’.
Més tard ha tingut lloc la paellada popular, amb tiquets a 2 euros, que ha reunit unes vuitanta persones en un ambient distès i familiar. Malgrat que el Pas de la Casa es veu afectat en aquesta època pel tall de la RN-20, la jornada ha comptat amb una bona afluència de públic, amb presència de turistes i veïns de la parròquia i dels voltants.
La festa continuarà aquesta tarda amb l’actuació musical de Rumberto i els actes més tradicionals del Carnaval, com la despenjada, el judici i la cremada de Sa Majestat el Rei Carnestoltes. El programa culminarà amb una sardinada popular i una traca final amb focs artificials.

La celebració arriba després que ahir es donés el tret de sortida amb el concurs de disfresses d’adults, que va guanyar l’artista i maquilladora Andrea Ruiz. Especialitzada en bodypainting, Ruiz es va presentar amb la Sandra com a model, a qui va transformar en un personatge d’‘Avatar’, proposta que li va valer el primer premi de la categoria adulta, dotat amb 450 euros.

El Rei Carnestoltes, penjat al Pas.

La ració d'arròs del Pas de la Casa.

La paella, amb l'arròs a punt.

Gent fent cua per l'arrossada.








Comentaris (1)