En dur a terme el control de les cinc persones que pretenien accedir al Principat en un turisme particular, una d’elles es va identificar amb un passaport. En comprovar la seva impremta dactilar al sistema informàtic es va constatar que amb anterioritat havia estat controlat en dues ocasions, identificant-se amb una altra identitat i data de naixement diferents a les ressenyades al passaport, motiu pel qual va ser detingut.
Pel que fa a la resta d’acompanyants del detingut, se’ls va denegar l’accés al Principat per no dur la documentació necessària per creuar la frontera i per motius d’ordre públic, ja que anaven proveïts amb tenalles i dues bosses folrades amb paper d’alumini que generalment s’utilitzen per cometre furts de mercaderia en establiments comercials.
Un delicte sexual ‘estrany’
La setmana passada, en aquest cas dijous, la policia també va procedir a detenir un jove de 19 anys acusat d’un delicte contra la llibertat sexual. Se’l va arrestar, segons que han explicat les fonts, vist que hi havia una menor implicada. Però les mateixes fonts han assegurat que caldrà corroborar molt les versions atès que hi hauria nombroses contradiccions per part de la denunciant.
Comentaris (1)