Per tant, Josele haurà militat només una temporada a l’Andorra. Ara bé, una campanya, cal recordar, històrica, amb l’ascens a Segona. En total, va disputar set partits, sis dels quals a la lliga de Primera RFEF, encaixant nou gols.
I és que Nico Ratti li va acabar guanyant la partida per la titularitat sota pals. Ara, amb l’arribada de Lizoain i Marc Vidal, el porter tenia clar que no disposaria d’oportunitats. Així, ha acceptat rescindir l’any de contracte que tenia, pactat en el contracte en cas d’ascens, i buscar un equip. Tindrà temps fins a aquest dijous a la mitjanit per tancar la seva incorporació a un altre club.
És el mateix termini que té l’Andorra per tancar els fitxatges que falten, principalment a la punta d’atac. Fonts consultades han indicat que es preveu que en les pròximes hores ja es pugui culminar alguna operació.
Comentaris