La petició del Girona per canviar l’escenari del duel ha generat encara més embolic a tota la polèmica que ja existeix per la situació a l’Estadi. Finalment, tots dos clubs han pactat ajornar el duel. Per tant, foc apagat, per ara. Un foc, però, que per a Bonell no acaba de ser del tot just.
La ministra deixa clar que, ara, “hi ha un acord” entre els equips, però no amaga que no comparteix la negativa del Girona. “Per part nostra, pensem que, igual que fan tots els rivals de Primera RFEF, haurien pogut venir a jugar”, ha comentat la titular de Cultura i Esports.
Des de l’executiu, però, s’accepta el pacte i el fet que “ara jugaran a l’abril”. Ara, no està clar si, llavors, l’estat de la gespa haurà millorat. En aquest sentit, Bonell recorda que el manteniment és responsabilitat de l’FC Andorra i entén que “poca cosa més poden fer”. I és que, apunta, el motiu de la situació rau en l’ús que es fa tant pel club com per la Federació de Futbol com pel rugbi.
Comentaris (6)