L’FC Andorra té a punt l’arribada del migcampista Randy Schneider

El club estrena una samarreta completament vermella i anunciarà durant les pròximes hores el fitxatge del suís amb nacionalitat filipina, que arriba lliure del Winterthur

Comentaris

El migcampista filipí Randy Schneider, en un duel amb el seu darrer club, el Winterthur suís.
El migcampista filipí Randy Schneider, en un duel amb el seu darrer club, el Winterthur suís. @_rs10

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

Doble novetat a l’FC Andorra. El club tricolor ha presentat aquest dilluns la tercera equipació per a la temporada 2026-2027, marcada pel protagonisme del vermell, i anunciarà durant les pròximes hores el fitxatge de Randy Schneider. El migcampista ofensiu, de 24 anys, arriba lliure després de finalitzar contracte amb el Winterthur suís i reforçarà la medul·lar de l’equip de Carles Manso.

Segons ha avançat el Diari d’Andorra i ha pogut confirmar l’Altaveu, la incorporació és a tocar. I es pretén que sigui un dels grans descobriments de la temporada. Schneider, nascut a Schaffhausen (Suïssa) i amb nacionalitat filipina, ha estat internacional amb les categories inferiors de Suïssa abans de decantar-se per la selecció absoluta de Filipines, amb la qual acumula set internacionalitats i un gol.

Es tracta d’un migcentre de perfil ofensiu que també pot actuar com a mitjapunta. Tot apunta que, dins l’esquema de Manso, ocuparà una de les posicions d’interior amb més arribada, aportant capacitat associativa i presència en atac.

El futbolista arriba després de tres temporades al Winterthur, a la Superlliga suïssa, on ha disputat més d’un centenar de partits. En l’últim curs va signar dos gols i tres assistències abans d’acabar contracte el passat 30 de juny.

TOT AL VERMELL

Paral·lelament al moviment al mercat de fitxatges, l’FC Andorra també ha presentat la tercera equipació que lluirà aquesta temporada 2026-2027. La nova samarreta aposta per un disseny en què el vermell és el gran protagonista, combinant diferents tonalitats d’aquest color i incorporant patrons a les mànigues que li donen una imatge més moderna i diferenciada respecte a les altres dues equipacions.

La portaveu del Sindicat, Rebeca Bonache.
Solozábal, Alende, Molina i Lautaro, al Red Bar lluint la nova samarreta.

Un dels elements més distintius de la nova peça és la recuperació de la part interna de l’escut, amb la inscripció ‘FC Andorra’ com a protagonista. La presentació s’ha dut a terme al Red Bar del centre d’oci Unnic Andorra amb Diego Alende, Lautaro de León, Sergio Molina i Hugo Solozábal com a protagonistes de la sessió fotogràfica. La tercera equipació ja es troba a la venda als punts habituals del Principat i viurà la seva estrena aquest dimarts en el primer partit de la pretemporada contra el Millwall anglès.

Comentaris

Trending