Doria acaba sisena en canoa a la Copa del Món de Tacen

La palista se situa setena de la general i tot queda obert per al lloc final de la classificació general de cara a l’últim prova del campionat que es disputarà d’aquí a una setmana a Augsburg

Comentaris

Doria durant la final de canoa.
Doria durant la final de canoa. FACC

Mònica Doria ha tornat a fer mostra de la seva regularitat aquesta temporada en la prova de canoa de la Copa del Món que ha disputat aquest dissabte a Tacen. La palista andorrana ha estat sisena a la final en una roda decisiva en la qual ningú ha pogut millorar el temps de la primera mànega, en la qual Doria havia estat la més ràpida. “Estem molt contents i satisfets de veure que podem lluitar per les primeres posicions i seguirem treballant”, ha assegurat en acabar la prova.

La victòria d’avui ha estat per a Elena Lilik, seguida de Victoriia US i de Kimberly Woods. Tanmateix, l’andorrana, que ha acabat a només 4 segons de la líder -dos segons dels quals corresponen a una penalització a la porta 9-, ha sumat punts molt valuosos per a la classificació general de canoa.

Amb els 42 punts sumats a Tacen, passa de l’onzena a la setena posició en una classificació més que ajustada. De fet, Doria és virtualment sisena amb 138 punts perquè Jessica Fox ja ha anunciat que no disputarà la Copa del Món d’Augsburg i, per tant, Doria hauria de superar-la sense massa dificultats.

A falta d’una prova de Copa del Món -que puntuarà doble-, l’andorrana està a només 28 punts de la líder Miren Lazkano. Jessica Fox és encara segona, empatada a 147 punts amb Zuzana Pankova. El tercer lloc del podi, de forma virtual, l’ocupa Evy Leifbarth amb 146 punts, mentre que Viktoria Us i Kimberly Woods empaten just per davant de Doria amb 144 punts.

La palista andorrana no renuncia a somiar en una medalla a la classificació general. “I tant! Queda molta Copa del Món i intentarem accedir a les final i seguir sumant punts per si podem apropar-nos més al podi”, ha conclòs.

Etiquetes

Comentaris

Trending