Liberals reclama un centre de medicina esportiva i una mútua

El candidat de la formació, Xavi de la Rosa aposta pel foment i la potenciació de la base

Comentaris

Els candidats liberals, Xavi de la Rosa i Marc Galabert aquest dijous a l'Estadi Comunal d'Andorra la Vella.
Els candidats liberals, Xavi de la Rosa i Marc Galabert aquest dijous a l'Estadi Comunal d'Andorra la Vella. BRU NOYA

Liberals aposta per potenciar l'esport amb tres eixos que són desenvolupar un centre de medicina esportiva amb un finançament públic i privat, donar suport a una mútua per als esportistes federats, i fomentar i potenciar la base. Així ho ha anunciat el candidat nacional, Xavi de la Rosa.

La formació creu que el jovent és el futur de l'esport. "Hem de donar-los tots els mitjans possibles perquè puguin desenvolupar la seva carrera", ha dit a l'Estadi Comunal. De la Rosa opina que s'han de potenciar les beques entre els esportistes de 12 a 16 anys, "que és el moment en el qual s'està creant". Demana que es reprenguin les competicions entre escoles en esports d'equip. a banda de les d'esquí que ja es duen a terme.

Pel candidat, s'ha de fer un seguiment de l'esportista que marxa a estudiar a l'estranger o a continuar amb la seva preparació "ja sigui a la universitat on està o parlant amb les autoritats dels països veïns". En relació a les infraestructures ha opinat que s'ha d'optimitzar la seva utilització i que en fan falta per encabir altres esports com és el cas de la gimnàstica.

Comentaris

Trending