Sobre aquesta qüestió s’hi refereixen els aspirants a la cadira que els pensionistes tenen al màxim òrgan de decisió de la parapública que han acceptat participar en les píndoles audiovisuals que l’Altaveu publica des d’aquest diumenge i que desgranant temes d’interès sobre la CASS. Amb un doble objectiu: conèixer les propostes dels candidats i, alhora, sensibilitzar la ciutadania sobre la importància d’acudir a votar. Des d’aquest dilluns la CASS ja té en marxa el vot per dipòsit que es pot efectuar a les dependències del carrer Joan Maragall d’Andorra la Vella i, de forma itinerant, cada dia a una parròquia diferent.
Daniel Armengol, com a representant de la CEA, i Àlex Lligé, petit empresari independent, els dos candidats dels tres que opten a representar les persones empresàries i comptes propis que s’han sotmès a les preguntes en format audiovisual, coincideixen en què la CASS hauria de ser més eficient a l’hora de reemborsar les despeses sanitàries, encara que en general no ho veuen malament. Armengol especialment considera que la parapública hauria de ser més eficient a l’hora de cobrar els impagaments, els deutes.
Hi ha una clara divergència, per exemple, i ja s’ha dit, en la qüestió del tercer pagador i més semblances en el fet que no hagi de ser necessàriament l’Estat qui assumeixi el cost de la branca sanitària. Però les explicacions tenen matisos que permetran als afiliats de dit col·legi poder triar en conseqüència. O, com a mínim, amb més coneixement de causa.
LES PÍNDOLES
Empresaris (bloc salut) // divendres, 12 de juny (10 hores)
Pensionistes (bloc pensions primera part) // dissabte, 13 de juny (10 hores)
Pensionistes (bloc pensions segona part) // dissabte, 13 de juny (16 hores)
Empresaris (bloc pensions) // diumenge, 14 de juny (10 hores)
Assalariats (bloc pensions primera part) // dilluns, 15 de juny (10 hores)
Assalariats (bloc pensions segona part) // dilluns, 15 de juny (16 hores)

















Comentaris