Des d’Andorra Turisme s’exposa que el relat no només mostrarà una competició èpica entre quatre dels millors ciclistes del moment –Tadej Pogačar, Jonas Vingegaard, Primož Roglič i Isaac Del Toro– i la seva cara més íntima, sinó que també posarà en valor la història esportiva d’Andorra, amb una xarxa de 21 ports de muntanya i condicions idònies que, cada any, atrauen milers de ciclistes professionals i aficionats.
El projecte s’ha realitzat amb la col·laboració d’IPG Mediabrands Entertainment, especialitzada en grans formats internacionals, i Wakai, part de WAP MEDIA GROUP, responsable d’alguns dels documentals esportius més destacats dels últims anys sobre el FC Barcelona, el Real Madrid o Marc Márquez.
D’altra banda, s’anuncia que excepcionalment, 300 persones podran assistir a una projecció especial de l’Andorra Cycling Masters als cinemes Illa Carlemany el pròxim 21 de novembre a les 21 hores. Les entrades seran limitades a l’aforament de la sala i es podran reservar de manera gratuïta a partir del dimecres 19 de novembre a les 17:30 hores, al web www.cinemesilla.com. Hores abans, es convidarà a una preestrena privada a aquelles persones, empreses i institucions implicades en el projecte, així com a la premsa del país.








Comentaris (9)