Un petit accident de danys materials altera la circulació al centre d’Andorra la Vella

Un turisme matriculat al Principat s’ha estampat contra elements del mobiliari urbà del carrer Prat de la Creu i ja no ha pogut reprendre la marxa

Agents de policia i de circulació al costat del cotxe accidentat.
Agents de policia i de circulació al costat del cotxe accidentat. Toni Solanelles

Un petit accident de danys materials, que ha suposat que hagués d’intervenir una grua de plataforma per retirar el vehicle implicat, ha alterat lleugerament la circulació al centre d’Andorra la Vella, i concretament al carrer Prat de la Creu. Un Mercedes matriculat al Principat, per causes que s’hauran d’aclarir, s’ha desviat de la direcció normal, en sentit Espanya, i ha picat contra un fanal de l’esmentat carrer, a l’altura del centre Unsquare.

L’accident, de danys materials rellevants per al vehicle, amb la roda davantera dreta i probablement la direcció molt malmeses, ha estat al tomb de 2/4 de 10 del matí i fins allí s’hi ha desplaçat una dotació de la policia i posteriorment també agents de circulació d’Andorra la Vella per gestionar els efectes de l’alteració en el trànsit. Malgrat que no s’ha tallat la circulació en cap moment, sí que calia anar amb precaució.

WhatsApp Image 2026 02 02 at 10.02.45
Retirada del vehicle. | MARC ESCOLÀ

El moment que ha calgut modificar més el trànsit ha estat quan ha aparegut la grua per retirar el vehicle. Amb tot l’operació s’ha fet de manera ràpida i no hi ha hagut grans retencions de circulació.

WhatsApp Image 2026 02 02 at 09. (1)
El vehicle acabat d'encastar al fanal.

Etiquetes

Comentaris (1)

Trending