Pega un altre client d’un local d’oci nocturn i després s’enfronta a la policia

Els fets van passar la matinada de diumenge a l’exterior d’un establiment d’Andorra la Vella i el detingut va ser un turista de 27 anys

Comentaris

Unes manilles.
Unes manilles. arxiu

Primer va donar una galtada a un altre client del local d’oci nocturn d’Andorra la Vella en què estava passant una nit de diversió. I, després, quan la policia va acudir al requeriment i va veure que podria ser detingut es va revoltar contra els agents, que el van haver de reduir i atribuir-li la comissió de diversos delictes.

D’entrada, se’l va detenir per un delicte contra la integritat física i moral. Es tracta d’un turista de 27 anys que va agredir un altre home a l’exterior d’un local d’oci nocturn d’Andorra la Vella causant-li dos talls profunds en un ull pels quals va haver de ser traslladat a l’hospital. En el moment de la intervenció policial, la matinada de diumenge, el turista es va resistir a la detenció i va insultar i amenaçar els agents. Això li va valdre l’atribució de nous delictes, com els relatius a desobediència o contra l’honor. 

Per agressions també es va haver de detenir divendres sobre les 3 de la tarda en un domicili de Sa Calma, a Escaldes, un home de 51 anys que havia estomacat el seu fill, de 19. La detenció es va practicar a Sant Julià una estona després que la policia hagués rebut l’avís de l’agressió. El detingut va ser acusat d’un delicte contra la integritat física i moral.

Comentaris

Trending