Multitudinari minut de silenci per condemnar el crim masclista

(AMB VÍDEO) Prop de 250 persones, entre representants institucionals, polítics i ciutadans, s’han concentrat a la plaça Lídia Armengol en memòria de la dona assassinada dimecres a la Comella

Comentaris

Autoritats i ciutadans aplaudint en acabar el minut de silenci.
Autoritats i ciutadans aplaudint en acabar el minut de silenci. Toni Solanelles

Prop de 250 persones han participat aquest dijous al migdia en el minut de silenci convocat pel Govern i el Consell General per condemnar el crim masclista de la Comella i mostrar el condol per la mort de la dona de 51 anys assassinada aquest dimecres a mans de la seva parella.

La concentració, celebrada a la plaça Lídia Armengol, ha estat encapçalada pel cap de Govern, Xavier Espot, i els ministres de l’executiu, juntament amb el síndic general, Carles Ensenyat, i la subsíndica, Sandra Codina. També hi han assistit els principals representants de l’oposició, entre els quals Cerni Escalé, de Concòrdia; Susanna Vela, del PS, i Carine Montaner, d’Andorra Endavant.

Minut de silenci a la plaça Lídia Armengol.

Entre les autoritats presents també hi havia el cònsol major d’Andorra la Vella, Sergi González, així com altres representants institucionals. El minut de silenci havia estat convocat com a mostra de condol, condemna i compromís en la lluita contra la violència envers les dones.

Escaldes-Engordany també s’ha sumat al minut de silenci a la plaça del Parc de la Mola en senyal de dol pel feminicidi ocorregut ahir a Andorra i de rebuig a la violència masclista.

 

-Seguirà ampliació-


SI PATEIX ALGUN TIPUS DE VIOLÈNCIA MASCLISTA no dubti a trucar el 181. Especialistes de diversos departaments li faran costat per mirar de revertir la situació que estigui vivint. També pot trucar al 110 (policia) o al 112 (emergències).

Etiquetes

Comentaris

Trending