Un motorista andorrà, ferit lleu en l’accident a l’N-145 que ha col·lapsat l’accés al país

El sinistre, amb el vehicle del Principat i un turisme implicats, ha tingut lloc a la zona del fals túnel proper a la Farga de Moles i ha provocat retencions tant en sentit nord com en direcció cap a la Seu d’Urgell

Comentaris

Mossos i bombers al lloc de l'accident.
Mossos i bombers al lloc de l'accident.

Un motorista andorrà ha patit ferides lleus en l’accident de trànsit que ha tingut lloc aquest matí al tram final de l’N-145. El vehicle que conduïa ha topat contra un altre turisme sense que, afortunadament, s’hagi hagut de lamentar cap dany personal de consideració. Això sí, el sinistre ha provocat que, durant una bona estona, l’accés i la sortida del Principat hagi estat força complicada.

L’accident ha tingut lloc pels volts de dos quarts de dotze -fons dels bombers de la Generalitat han indicat que l’avís s’ha rebut a les 11.32. La motocicleta, amb matrícula andorrana, ha topat amb un cotxe, amb placa espanyola. Tot justament al fals túnel que hi ha poc després, en sentit pujada, de la rotonda que permet arribar als pobles d’Arcavell i Civis.

WhatsApp Image 2025 10 18 at 11.45.44
Les cues generades per l'accident.

Cap al lloc dels fets s’han traslladat dues dotacions dels bombers de la Generalitat així com patrulles dels mossos d’esquadra. En arribar, han atès les dues persones que havien sortit més malparades del xoc, una d’elles el conductor, andorrà, de la motocicleta. Afortunadament, cap d’ells patia ferides de consideració.

L’accident i l’atenció als ferits ha provocat dificultats de circulació al tram final de l’N-145. Les retencions, tant en sentit pujada com baixada, s’han allargat durant una bona estona. La normalitat no s’ha recuperat del tot fins després de l’una del migdia. Les cues, a més, han tingut continuïtat un cop passada la frontera, amb trànsit molt dens des del riu Runer fins a Sant Julià.

Comentaris

Trending