Detingut un jove per agredir i amenaçar a la seva exparella durant la festa major d’Encamp

Els fets han passat aquesta matinada arran d’una discussió que ha començat quan han coincidit en la celebració

Comentaris

Una imatge del despatx central de policia.
Una imatge del despatx central de policia. Toni Solanelles

La Policia d’Andorra ha detingut aquest matí a Encamp un home de 23 anys acusat de diversos delictes comesos arran d’una discussió amb la seva exparella, amb qui s’ha trobat durant les festes majors de la vila. Segons el comunicat policial, el jove ha estat detingut com a presumpte autor de tres delictes: un contra la integritat física i moral, un contra l’honor i un altre contra la llibertat. 

D’altre banda, la policia va detenir el dilluns a Escaldes-Engordany una dona no resident de 37 anys per un presumpte delicte contra la seguretat del tràfic jurídic. Segons les autoritats, hauria alterat dades en un document de caire privat a efectes d’obtenir un permís de residència i treball al Principat. 

Pel que fa al consum i tinença de substàncies estupefaents, s’han produït dues detencions, el dilluns, a la frontera del Riu Runer, es va controlar un turista de 32 anys que portava 0,3 grams de cocaïna per a consum propi. La substància va ser descoberta durant un control rutinari de persones, i aquesta madrugada, a les immediacions de les festes majors d’Encamp, es va detenir un home de 35 anys amb 0,4 grams de cocaïna.

Finalment, el cos ha detingut a tres homes d’edats compreses entre els 28 i els 46 anys per conduir sota els efectes de l’alcohol. Tots ells han donat resultats positius a les proves d’alcoholèmia, amb índexs que oscil·laven entre 1,24 i 2,53 grams per litre de sang, superant àmpliament el límit legal. Aquestes detencions se sumen a la que hi va haver el dimarts a Andorra la Vella, d’un home que va ser detingut per haver desobeït una prohibició d’entrar en contacte amb l’exdona, a qui previament hauria agredit.

Etiquetes

Comentaris

Trending