Resulta que ara fa uns dies l’home va acudir a un centre comercial d’Andorra la Vella. No ha transcendit ben bé com però és clar que el ciutadà, lauredià, va fer-se amb un telèfon que es va posar a la butxaca. Com si tal cosa. I com si tal cosa va marxar de l’establiment. Fins que, ja s’ha dit, els responsables del centre comercial van trobar a faltar l’aparell i es van posar mans a l’obra a intentar saber com havia desaparegut el mòbil.
En interposar la denúncia i adjuntar-hi les imatges, la policia no va tenir gaire dificultats en identificar el sospitós. Un home amb múltiples antecedents, especialment relacionats amb l’alcoholèmia. De fet, fins no fa pas massa, i després d’una temporadeta al centre penitenciari, se’l va enviar a casa, a Nagol, en arrest domiciliari i control monitoritzat. En fi, que no va costar ni poc ni gens de saber qui era.
Aquest dimecres, ja amb el cas judicialitzat, segons les fonts, se l’hauria detingut. Poc ha pogut al·legar l’home. Hores després, durant la tarda, va passar a disposició judicial acusat de la comissió d’un delicte de furt de mercaderia.
Comentaris