La repatriació de la temporera argentina morta de sobte es podria fer a finals de la setmana que ve

Els familiars de la jove, que va patir una fallada cardíaca la matinada de dimecres, han agraït el suport econòmic rebut, que especialment a l’Argentina ha estat molt quantiós

Comentaris

La jove serà repatriada cap a Villa Dolores.
La jove serà repatriada cap a Villa Dolores.

La repatriació de la jove temporera argentina que va morir la matinada de dimecres d’un atac de cor mentre es trobava al seu domicili amb la seva parella es preveu que es pugui dur a terme entre divendres i dissabte de la setmana que ve. Els tràmits que s’han de fer són molt costosos, especialment perquè s’ha de traduir del català al castellà tota la documentació que es genera al tomb d’un cas d’aquestes característiques. 

Una vegada superat el primer escull, que era poder disposar dels diners necessaris per dur a terme la repatriació del fèretre -el trasllat està xifrat al tomb dels 15.000 dòlars-, aquest divendres s’han iniciat tots els tràmits burocràtics que van associats a una qüestió d’aquestes característiques. Parel·lelament, la família de la finada, tant la directa com la política, han agraït el suport rebut, especialment a nivell monetari.

La germana de la noia, que també està establerta a Andorra almenys temporalment, va moure cel i terra a l’Argentina per aconseguir suport. N’hauria rebut del govern provincial de Córdoba, zona de la qual era originària Alejandra Steinbach. I també hauria fet una aportació el grup empresarial del qual forma part l’hotel de Canillo on havia començat a treballar feia unes setmanes la malaurada jove de 29 anys. A nivell particular, i sobretot al tomb de la localitat de Villa Dolores, s’haurien rebut molt nombroses donacions.

Comentaris

Trending