Tap important de vehicles en sentit sud des de l’Aldosa fins al centre de Canillo

Des del departament de Mobilitat indiquen que el motiu d’aquesta retenció és, bàsicament, l’afluència de turistes a causa de la concentració d’hotels a la zona

Vehicles aturats als afores de l’Aldosa de Canillo.
Vehicles aturats als afores de l’Aldosa de Canillo. Lector

Tap important de vehicles en sentit sud des de l’Aldosa de Canillo fins al centre del poble de Canillo. La cua comença poc després de la sortida de l’Aldosa de Canillo i arriba ben bé fins al centre urbà de Canillo. Al centre de la població, però, la congestió sí que afecta les dues direccions. En sentit nord, fora ja del poble, la circulació, en canvi, és fluida.

Des del departament de Mobilitat indiquen que el motiu d’aquesta retenció és, bàsicament, l’afluència de turistes: “Des de fa un parell de setmanes es repeteix aquest escenari en aquestes hores. És una zona amb una alta concentració d’hotels i l’arribada de visitants crea aquesta retenció ara, a l’estiu”. “Ens hi trobem sovint”, asseguren, “com també és habitual patir cues, en aquest punt, a l’hivern, durant la sortida de pistes”.

Comentaris (1)

Trending