Tal com s’indica al butlletí, les altes temperatures dels darrers dos dies, i que en principi s’allargarien fins demà al vespre, han propiciat un augment considerable dels nivells de perill, “tot i les precipitacions de dimarts”. A més, el vent reescalfat del sud oest també ha contribuït. L’alerta s’ha situat en tres de cinc, que obliga la ciutadania a romandre vigilants.
El Sistema d’Avaluació de Risc d’Incendi Forestal és una eina que permet determinar, a partir de dades d’estacions meteorològiques, el perill en un lloc i moment determinat. Avui, els punts clau es trobarien a la Comella, amb un nivell extrem, i a Ransol, amb nivell molt alt, entre d’altres. Aquestes zones compten amb nombrosos berenadors, per tant es demana extremada precaució en cas de què es pensi acudir a algun d’aquests espais.
Nou butlletí a https://t.co/s6igTHnOAD per aquesta tarda i demà. A les zones centrals del país els nivells s’han situat fins a nivells alts.(3/5)
— Bombers d'Andorra (@BombersAndorra) July 23, 2021
Comentaris