La victòria de Jiménez ha estat molt més que un triomf a la prèvia. Després del cop dur que va ser caure davant Maya Joint a l’US Open i al Challenger de Guadalajara, un cop superades les semifinals contra la tennista local Maria Fernanda Navarro, l’andorrana ha demostrat a la ciutat mexicana la solidesa i maduresa competitiva que necessita per competir a l’elit.
El partit ha arrencat equilibrat, amb un primer set intens amb diversos trencaments en què la representant tricolor ha sabut aprofitar els moments clau per trencar el servei de la seva rival i imposar-se per 6-4. A partir d’aquí, el duel no ha tingut més història: Jiménez ha dominat el segon set amb autoritat per tancar el triomf amb un contundent 6-1.
Amb aquest resultat, Vicky accedeix al quadre principal d’un WTA 500. Amb el millor rànquing de la seva trajectòria, el número 123, la seva presència a Guadalajara li ofereix una nova oportunitat per sumar experiència davant de rivals de primer nivell i seguir escalant posicions.







Comentaris