Després de confirmar definitivament el seu trasllat a l’Estadi de la FAF d’Encamp, l’FC Andorra inicia una nova etapa amb l’activació de la campanya d’abonaments per a la temporada 2025-26. Sota el lema ‘Ara és el moment’, el club convida l’afició a continuar formant part del projecte i a capitalitzar la il·lusió dels darrers mesos -destacant, per exemple, el desplaçament multitudinari a Ponferrada- amb un creixement social sostingut.
🫵🏼 𝔸ℝ𝔸 É𝕊 𝔼𝕃 𝕄𝕆𝕄𝔼ℕ𝕋 | 𝗖𝗮𝗺𝗽𝗮𝗻𝘆𝗮 𝗱'𝗮𝗯𝗼𝗻𝗮𝘁𝘀 𝟮𝟱/𝟮𝟲
— FC Andorra (@fcandorra) July 27, 2025
Els abonats de la temporada passada disposaran de quatre dies de preferència per renovar el seu carnet, tot i que el canvi d’estadi implica un nou repartiment de seients. Aquest període prioritari finalitza el divendres 1 d’agost, moment en què s’obrirà la campanya per a noves altes. L’abonament inclou l’entrada a tots els partits de lliga que l’equip disputi a casa, així com els enfrontaments de la Copa del Rei fins als vuitens de final. A més, ofereix un descompte del 50% en una de les equipacions oficials de la nova temporada.
🫵🏼 𝐂𝐚𝐦𝐩𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐝'𝐚𝐛𝐨𝐧𝐚𝐭𝐬 𝟐𝟓/𝟐𝟔
— FC Andorra (@fcandorra) July 27, 2025
ℹ️ Informació de servei pic.twitter.com/NpqHD2sH6I
Com a novetat destacada, el club premiarà la fidelitat amb accions concretes: tots aquells aficionats que van assistir a tots els partits de lliga de la temporada anterior podran renovar el seu abonament de manera totalment gratuïta. També hi haurà promocions puntuals per als seguidors amb més assistència al llarg del curs. Les gestions es poden fer de manera presencial a les oficines del club, amb horari de 9 a 19 hores de dilluns a dijous i de 8 a 15 hores els divendres, o bé a través del portal en línia.








Comentaris (3)