El calendari de la Lliga Hypermotion -de fet, de les principals categories del futbol espanyol- s’ha donat a conèixer en un acte celebrat a la plaça de la Constitució del petit poble de San Juan de la Nava, a Àvila. S’ha escollit com una mena d’homenatge a l’Espanya rural, la que ha perdut població els darrers temps. A poc a poc, s’han anat fent públiques les jornades inicials dels diferents campionats, fins que ha arribat el moment de revelar els primers enfrontaments a Segona Divisió.
I aquests, pel que fa a l’Andorra, han establert que el debut sigui fora de casa. El president del Llevant -actual campió de la categoria-, Pablo Sánchez, acompanyat de l’algutzir del poble, Emilio Yuste, han estat els encarregats de fer pública la primera jornada de la Lliga Hypermotion. En aquesta, l’equip tricolor s’enfrontarà a un dels equips que han baixat des de la màxima categoria. Es visitarà l’Estadi de Gran Canària per enfrontar-se al Las Palmas.
Pel que fa a la darrera jornada, també tocarà jugar fora del Principat. L’Andorra tancarà la lliga al camp del Burgos. Justament, serà el primer rival com a local, en la jornada 3, previsiblement a l’estadi de la FAF a Encamp. Prèviament, en la segona jornada hi haurà un altre desplaçament contra un dels històrics de la categoria: visita al Saragossa.
Es tracta d’un calendari asimètric. És a dir, l’ordre dels duels de la primera volta no es repetirà a la segona. Altres partits interessants seran la visita dels altres dos ex Primera a Andorra: Leganés a la jornada 8 i a la 37 i Valladolid a la 18 i a la 36.
Comentaris