A través d’un comunicat, el MoraBanc ha explicat, justament, que la intenció que es tenia era comptar amb Chougkaz de cara al curs vinent. Es considera que el rendiment del jugador ha estat més que satisfactori en aquest darrer any. Va arribar al club tricolor el juliol del 2024 i ha estat una de les sorpreses agradables de la campanya.
En total, ha disputat 30 partits a l’ACB, amb una mitjana de 21’34’’ per duel. Ha anotat 9,5 punts per encontre i ha fregat els 6 rebots de mitjana. La seva valoració ha estat de 12,2. Per tant, xifres que tant pel cos tècnic que liderarà Joan Plaza com per a la direcció esportiva eren més que interessants.
Per això, se li va fer oferta de renovació. L’ala-pivot, però, l’ha refusat. I, per tant, no continuarà al club. En aquest sentit, l’ha convençut la proposta del Cedevita, de la lliga eslovena, que aquest mateix dimecres ha oficialitzat el fitxatge. Entre altres coses, el fet que aquest club sí que disputi competició europea ha estat un dels punts que l’han acabat de decidir per marxar d’Andorra.
Nikos Chougkaz is the newest member of Cedevita Olimpija!
— Cedevita Olimpija Ljubljana - English (@KKCedOL_EN) July 2, 2025
Welcome among the Dragons, Nikos! 💚🧡#ZmajevaDruzina pic.twitter.com/BhRxVO1xeu
Comentaris (2)