La decisió final sobre la representant espanyola als premis de l’Acadèmia de Hollywood se sabrà el pròxim 17 de setembre. El director va manifestar, després de conèixer la preselecció, que estava “molt content” per repetir una experiència que ja va viure el 2020 amb ‘O que arde’ i va assegurar que es demostra que la gent “té set de pel·lícules que siguin honestes”. L’èxit a taquilla ha estat notable i és que des de la seva estrena ha aconseguit recaptar més de 2,5 milions d’euros.
‘Sirat’ explica la història d’un pare, interpretat per l’actor català Sergi López, que viatja al desert del Marroc per buscar la seva filla desapareguda en una ‘rave’. Una ‘road-movie’ en la qual la protagonista trobarà tot tipus de personatges estranys que transiten per aquest territori de festa en festa.
I és en l’equip tècnic del film on s’hi localitzen els noms andorrans: la directora d’art Laia Ateca, l’assistent de direcció Carla Altimir i l’assistent de producció Olga Ribes. Ateca ha explicat que es prenen la notícia “amb molta cautela” ja que en tractar-se tan sols d’una preselecció pot acabar quedant en res si no és ‘Sirat’ el títol escollit.







Comentaris (1)