Entre altres coses, s’han de reunir amb homòlegs seus del Consell General. I després han d’anar, entre altres llocs, a l’institut María Moliner o a trobar-se, en el cas d’Armengol, amb el cap de Govern, Xavier Espot. Els parlamentaris espanyols han arribat a la plaça del comú d’Andorra la Vella, després de fer nit ja al Principat, amb un lleuger retard respecte l’horari previst. Allí els ha salut l’ambaixador d’Espanya a Andorra, Carles Pérez-Desoy. I després s’han enfilat a peu pel carrer de la Vall fins a ser rebuts pel síndic general i la subsíndica, Carles Ensenyat i Sandra Codina, respectivament, i també pels diferents presidents de grup parlamentari.

Els treballs que es faran durant aquesta jornada, durant un fòrum bilateral, giraran entorn a l’homologació andorrana en relació amb els estàndards europeus, les relacions transfrontereres i els reptes universals que qualsevol societat actual té marcats i que no pot passar per alt als poders legislatius. Feia 18 anys que no hi havia trobades entre parlamentaris espanyols i andorrans. Els contactes ja es van reprendre amb una visita a Madrid fa uns mesos.
-seguirà ampliació-








Comentaris (1)