La setmana del 18 al 24 d’octubre, la mitjana d’ocupació setmanal ha baixat una mica pel que fa a la setmana després del pont del Pilar, situant-se en un 45,05% d’ocupació. Pel que fa a dissabte i diumenge, s’ha situat al 68,09%, mantenint-se baix però estable. Des de l’Unió Hotelera (UHA), afirmen que es tracta de xifres normals “per aquesta època de la temporada”.
Jordi Pujol, director de l’UHA, ha afirmat que les reserves amb antelació en esta època de l’any, i amb la situació creada per la pandèmia, “ens costen molt”. Però que en els darrers deu dies “estem notant un augment de nou”. Així i tot, el sector hoteler continua jugant amb l’últim moment, que “ens dificulta una previsió acurada, però ens posem en un pensament optimista”.
Per al pont de Tots Sants, que comença aquest dissabte i que inclou l’u de novembre, les expectatives són força bones. Des de l’UHA afirmen que “ara mateix a xifres a data d’avui de més o menys un 70,5% d’ocupació”. L’augment respecte al cap de setmana passat (68,09%) pot no semblar significatiu, però les reserves de darrera hora poden fer que aquest percentatge incrementi de manera notable durant els pròxims dies. Pujol ha afirmat que els hotels del centre “estan pràcticament plens” i que les dades que es poden enregistrar seran “similars a la prepandèmia”.
Comentaris