Pel que fa al nombre de turistes, la variació és a l’alça (11%), mentre que el nombre d’excursionistes presenta una variació negativa del -7,7%. Per país de residència, els visitants francesos i d’altres nacionalitats presenten, respectivament, variacions a la baixa del -6,3% i del -27,5%. L’arribada de visitants espanyols va créixer un 19,1%.
En termes acumulats dels últims dotze mesos (comparació entre setembre 2023-2024 i setembre 2024-2025), la xifra de visitants suposa una caiguda del -2,3% en relació amb el mateix període del 2024. De manera desglossada, el nombre de turistes presenta una variació positiva del 5,9% i el nombre d’excursionistes cau un -8,5%. L’acumulat des de principis d’any del nombre de visitants per dia (és a dir, la suma dels excursionistes i dels turistes per pernoctació mitjana) és un -1,1% inferior en relació amb el mateix període de l’any anterior.
Quant al nombre de vehicles que van accedir al país durant el mes de setembre, Estadística estima aquesta xifra en 347.930, fet que representa una variació negativa respecte al mes de setembre de l’any anterior del -1,4%. Pel que fa a la frontera hispanoandorrana, la variació va ser de l’1,2%. La frontera francoandorrana va registrar un descens del -6,7%.
De gener a setembre del 2025 (respecte al mateix període del 2024), s’ha viscut una caiguda de l’-1,6% en el nombre total de vehicles (amb un increment de l’1,1% dels provinents d’Espanya i un sotrac del -7,1% dels provinents de França). El nombre de vehicles que han entrat a Andorra durant els darrers dotze mesos ascendeix a 4.269.090, dada que representa una variació positiva del 0,2% respecte al mateix període anterior, en què l’estimació que van situar-se en 4.259.808 vehicles.