Apareixen cartells a Escaldes contra la ‘complicació’ que suposen les noves línies de bus

Ni tan sols l’acord per establir una parada a la zona de l’avinguda del Pessebre a l’L2 no ha acabat de calmar la tensió entre els usuaris del transport públic

El cartell queixant-se del bus. ALTAVEU

Ni tan sols l’acord per establir una parada a la zona de l’avinguda del Pessebre a l’L2, la denominada de la Grau, no ha acabat de calmar la tensió entre els usuaris del transport públic. En almenys una parada de bus d’Escaldes han aparegut rètols deixant clar l’enuig ciutadà amb els canvis dels traçats del transport públic de bus. 

“No a les noves rutes de bus”, pregona el cartell, que hi afegeix que “les noves rutes de bus ni milloren el transport, el fan més complicat”. I conclou amb un: “Es nota que qui les ha fet no utilitza el bus.” L’enuig, de moment, està obert en molts fronts. Per ara, el neguit i, en certa manera la tensió, no es rebaixa. 

Amb tot, i després de ‘comprar’ un parell de canvis i, per tant, dues noves parades -la citada de l’L2 i una altra a l’L6-, el Govern ha deixat clar que s’agafa un temps perquè els canvis facin pòsit, es puguin assentar i veure si s’han de fer ajustos o l’usuari els comença a comprendre i acceptar. Com a mínim durant els propers quinze dies no hi hauria d’haver nous canvis. 

Etiquetes: