Una petita topada a l’avinguda Santa Coloma genera un vessament de fluids que inutilitza un carril

Els agents de circulació d’Andorra la Vella han hagut de senyalitzar la situació mentre els bombers han procedit a netejar el tram de calçada afectat

Comentaris

El punt on hi ha hagut la incidència.
El punt on hi ha hagut la incidència.

Una petita topada poc després de les 8 de la tarda a l’avinguda Santa Coloma d’Andorra la Vella, a l’altura del número 93, ha generat una petita retenció perquè degut al vessament de fluids d’un dels vehicles implicats ha calgut senyalitzar un tram del carril de baixada i netejar-lo. Això ha obligat a fer pas alternatiu en aquell punt.

Els agents de circulació del comú d’Andorra la Vella s’han encarregat de fer la senyalització i el control del trànsit mentre que funcionaris del cos de bombers, amb una furgoneta tècnica, han procedit a fer les tasques necessàries per l’absorció dels hidrocarburs.

Comentaris

Trending