Pere Marsenyach: “Pensava que em podien pelar”

Entén que els fets obliguen a una reflexió i a adoptar mesures perquè aquesta violència gratuïta “no hi cap aquí”

Pere Marsenyach.
Pere Marsenyach.

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

“Pensava que em podien pelar”. Així expressa el conseller general Pere Marsenyach la por que va passar la matinada de diumenge, en rebre una brutal pallissa en el marc de la Festa del Poble d’Encamp. Ha presentat la denúncia aquest dilluns, i confia que s'obrirà una reflexió per posar fi a aquesta "violència gratuïta", que "no hi cap a Andorra".

“Pensava que em podien pelar”. Així expressa el conseller general Pere Marsenyach la por que va passar la matinada de diumenge, en rebre una brutal pallissa en el marc de la Festa del Poble d’Encamp. I la va rebre per justament intentar evitar que hi hagués una baralla com a conseqüència d’una altra agressió que havia tingut lloc la matinada anterior. Explica que va demanar als joves que es calmessin, que ho deixessin córrer i parlessin l’endemà, i la resposta va ser un cop de genoll, patades i cops de puny.

La denúncia dels fets davant la policia l’ha presentada aquest dilluns. I ho ha fet també, en part, per aquelles altres víctimes que no ho han fet «per por». En aquest sentit, Marsenyach confia que el fet de ser conseller general pugui ajudar a que es faci una reflexió i es vegi que ha arribat el moment de dir “prou”, que “hi ha gent que té por i no pot ser. En aquest país no es pot viure amb gent amb por”. Aquí, Marsenyach afegeix que aquesta “violència gratuïta” no té cabuda al país.

“Com a pare, com a tiet i com a polític vull resultats”, continua Marsenyach, que explica com aquesta passada nit no ha deixat que els seus fills anessin a la festa per por a que hi poguessin haver represàlies i que els peguessin també a ells.

 

-Seguirà ampliació-

Etiquetes

Comentaris (2)

Trending