Pendent d’una intervenció quirúrgica un jove motorista accidentat aquest diumenge a Fiter i Rossell

De disset anys, es va accidentar tot sol, va ser atès a l’hospital i se li va donar l’alta provisional però haurà de passar pel quiròfan a Barcelona per mirar de salvar-li un dit que va patir una seriosa lesió traumàtica

Comentaris

Punt on hi va haver l'accident.
Punt on hi va haver l'accident. ALTAVEU

El motorista de disset anys que va patir aquest diumenge a la tarda un accident tot sol a l’avinguda Fiter i Rossell d’Escaldes haurà de passar segurament pel quiròfan, a Barcelona, per mirar de reduir-li una lesió traumàtica que li afecta un dit i mirar de salvar-li aquesta extremitat.

L’accident va tenir lloc a l’altura del número 38 de l’esmentada avinguda escaldenca poc després de les 5 de la tarda. El noi es va accidentar tot sol i va haver de ser atès inicialment sobre el mateix lloc de l’accident. Dues dotacions de policia, una del grup de trànsit, i agents del servei de circulació d’Escaldes van acudir al requeriment. També sanitaris amb una ambulància.

Després d’una primera atenció sobre lloc mateix, se’l va acabar traslladant a l’hospital on se li van acabar de fer les cures pertinents i se li va donar l’alta provisional en espera de poder ser tractat, segons fonts coneixedores del cas, en un centre sanitari barceloní.

Comentaris (2)

Trending