Els dos joves s’haurien barallat de mala manera a l’habitació, causant-hi diversos i notables desperfectes. Vistes les ferides que patia -els dos presentaven signes de la batussa, però les lesions d’un eren més evidents i notables que les que patia l’altre-, el més ‘fotut’ va decidir acudir a rebre unes atencions mèdiques. Amb l’ampolla va anar i va tornar. I quan va retornar a l’hotel va intentar pujar a l’habitació. El company va decidir no obrir-lo. I s’iniciaria aquí la pugna que va acabar descobrint-ho tot plegat.
Crits, soroll, cops de peu a la porta i al final algú que va alertar els responsables de l’hotel i, conseqüentment després, hi va haver qui va contactar amb la policia. I unes dotacions policials van acudir al lloc del requeriment (hi havia quatre agents), a l’hotel en qüestió. Llavors, el ferit ja curat, però alterat com aquell qui no volia, es va girar contra els funcionaris de policia. Insults, amenaces, desobediència. De tot. El reguitzell de delictes que li van atribuir va ser notable. Producte de l’alteració mostrada contra els policies i els corresponents a la batussa prèvia.
Com que d’aquella baralla també n’havia esta protagonista l’altre company, el que romania dins de l’habitació, també se’l va detenir. Pel delicte contra la integritat, per les lesions, vaja, i pels danys causats a l’habitació. Aquest matí de dijous tots dos, que negaven haver causat cap desperfecte a l’habitació, han passat a disposició judicial i han estat condemnats. Qui es va enfrontar als policies, ha rebut una pena condicional de catorze mesos. A l’altre se li han imposat sis mesos. Passades les 2 de la tarda han recuperat la llibertat.







Comentaris (5)