Malgrat que en estar encara oberta el cos d’ordre no dona detalls de la feina que està fent més enllà de confirmar que hi ha tres arrestats per aquesta circumstància, les fonts consultades per l’Altaveu han assegurat que tot arrenca d’una detenció a altes hores de la matinada d’aquest dimarts d’un jove resident al Pas. Se li va trobar una petita quantitat de marihuana i algunes pastilles d’èxtasi. En el marc de l’interrogatori a aquest detingut, l’home va delatar dos col·legues més.
A partir d’aquí, la policia hauria fet un petit desplegament de funcionaris, inicialment uniformats i, posteriorment, especialistes en matèria d’investigació i especialment en delictes contra la salut pública, per tal d’anar a cercar les dues persones citades pel primer dels detinguts. Durant la tarda d’aquest dimarts es van acabar produint els dos altres arrestos, tots dos, també, de persones residents a la localitat encampadana.
Posteriorment es va iniciar una fase d’escorcolls domiciliaris i d’altres eventuals recintes on es movien els tres detinguts per mirar de comissar més producte i, eventualment, si s’usava instrumental o el que fos que els pogués incriminar més encara en el tràfic de droga. Les fonts consultades han assegurat que en essència es tracta de pastilles d’èxtasi i marihuana. En tot cas, la policia està encara en procés d’analitzar allò que s’ha comissat i no han transcendit quantitats d’estupefaent localitzat. Sí que en el cas de la cocaïna, tot just s’hauria trobat un gram. Però no era aquest el producte en què estaven ‘especialitzats’ els detinguts.
ALTRES DETENCIONS
Les darreres hores també s’haurien produït altres detencions, en aquest cas, amb tres persones no residents, formalment turistes, doncs, involucrats. Un d’ells estaria acusat de delictes contra la integritat, l’honor i la funció pública, entre altres coses, per plantar cara i desobeir les ordres policials. També hi ha un arrest per un delicte contra la salut pública, és a dir, possessió de droga probablement per al propi consum. I una tercera detenció relacionada amb la delinqüència socioeconòmica.







Comentaris (5)