Així ho ha informat la companyia en un correu electrònic als seus clients a la zona. Els treballs, que tenen com a objectiu fer millores de caràcter energètic, es faran tant dimarts com dimecres, entre les vuit del matí i les set de la tarda.
Això comportarà que hi hagi un tall de servei de la televisió via TDT. Aquest serà, s’assegura, d’unes tres hores cadascun dels dos dies. El moment concret, no s’indica, tot i que sí que es donarà dins la franja horària abans esmentada.
Des d’Andorra Telecom s’indica que, un cop completats els treballs, el servei s’ha de restablir amb normalitat. En cas contrari, es recomana als afectats que contactin al telèfon 115.








Comentaris