Canvi de direcció a la Unió Hotelera

L’organització empresarial ha publicat un anunci en un portal especialitzat per buscar substitut al fins ara director Albert Mora

Comentaris

Una finestra dels locals de la Unió Hotelera.
Una finestra dels locals de la Unió Hotelera. M. P.

La Unió Hotelera ha publicat un anunci en un portal especialitzat per buscar un nou director que substitueixi Albert Mora, que fins ara ocupava el càrrec. L’Associació Espanyola de Directors d’Hotel se n’ha fet ressò i detalla que es busca algú apassionat pel sector hoteler i turístic i que s’ofereix un contracte indefinit, a temps complet i amb un “salari fix i variable en funció de la qualificació i la experiència”.

A més de passió en l’àmbit del turisme, també es busca un candidat amb dots de gestió, consciència institucional, habilitats interpersonals i orientada al servei dels membres de la UHA. Segons l’anunci, es valorarà especialment l’experiència en el sector hoteler, turístic o de la restauració, així com “el coneixement de primera mà del panorama turístic, econòmic i institucional d’Andorra”.

Diferents fonts han assenyalat que ha estat Mora qui ha presentat la renúncia voluntària per anar a fer de professor.

Comentaris

Trending