Baró ha afirmat, qüestionat per l’Altaveu en relació amb les manifestacions dels dirigents socialdemòcrates Gerard Alís i Maria Nazzaro, que “el que pensem és que també cal preguntar al PS si consideren que la diàfana claredat del seu flamant posicionament en aquest tema, que sembla més taxatiu del que ja tenien, impregnarà també el programa electoral de la futura i ja d’alguna manera anunciada coalició electoral amb Concòrdia”.
El ministre encarregat de les relacions amb la Santa Seu, que ha preferit no referir-se a la consideració “d’error” feta pel candidat socialdemòcrata ja investit a cap de Govern sobre el fet de demanar “permís” al Vaticà, sí que ha assegurat que es remetia a les darreres manifestacions sobre la qüestió. I en aquest sentit, “nosaltres, com diu el nostre compromís expressat davant els ciutadans diverses vegades, avançarem en matèria de despenalització de la dona en relació a la pràctica de la interrupció de l’embaràs si -i només si- tenim els elements suficients per valorar que dit canvi normatiu no alterarà el règim polític establert a la Constitució”.









Comentaris