El Pas de la Casa inaugura el Saló de la Infància preveient arribar a 300 persones diàries

Des del comú es mostren “molt contents” de la gran afluència de públic que s’ha registrat només d’obrir i consideren que suposa una oferta ‘après-ski’ pel públic infantil i juvenil

Comentaris

Assistents al Saló de la Infància al Pas de la Casa.
Assistents al Saló de la Infància al Pas de la Casa. Comú d'Encamp

El Pas de la Casa ha obert les portes aquest divendres a la tarda de la 31 edició del Saló de la Infància i la Joventut, després que el dia 30 tanqués l’edició d’Encamp amb 3.000 persones de públic. Segons ha explicat el conseller de Finances, Esports i Reactivació Econòmica, Nino Marot, en el cas del Pas s’espera menys afluència, però tot i així es confia a arribar a 250-300 persones al dia, unes xifres que serien similars a les de les darreres edicions.

Marot ha insistit a fer un balanç “molt positiu” del Saló a Encamp i ha reconegut que al Pas és un esdeveniment molt esperat tant pels residents com pels turistes “que venen cada any i repeteixen”. L’oferta d’activitats que es posa a disposició del públic, amb propostes tant per a infants com per a joves, ha acabat convertint-se en una proposta ‘après-ski’ pel públic familiar que aposta per tancar una jornada lúdica després d’un dia a les pistes.

Segons ha detallat Marot, des del moment de l’obertura el Centre Esportiu del Pas de la Casa s’ha omplert d’assistents que han volgut provar alguna de les múltiples activitats programades, com cinema 7D, tallers creatius, espais interactius o zones esportives. El Saló es podrà visitar al Pas fins al 4 de gener.

 

Comentaris

Trending