Obert el concurs per adjudicar la concessió de l’explotació de l’àrea d’autocaravanes de Canrodes

La zona per a vehicles inclou 144 places d’aparcament, cinc per a persones amb mobilitat reduïda, dues amb punts de recàrrega elèctrica, 29 places per a autocaravanes en règim de pupil·latge ja assignades i 15 de rotació

Comentaris

Aparcament d'autocaravanes Canrodes.
Aparcament d'autocaravanes Canrodes. Comú d'Andorra la Vella

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

El comú d’Andorra la Vella ha convocat un concurs nacional per adjudicar la concessió de l’explotació de l’àrea d’estacionament d’autocaravanes de l’aparcament comunal Canrodes.  La zona per a vehicles de l’equipament inclou 144 places d’aparcament, cinc per a persones amb mobilitat reduïda, dues amb punts de recàrrega elèctrica, 29 places per a autocaravanes en règim de pupil·latge -ja assignades- i 15 de rotació.

El cònsol major de la capital, Sergi González, ha remarcat que aquesta licitació permet “avançar en la millora i professionalització dels serveis vinculats a l’acollida d’autocaravanes, un segment turístic que continua creixent i que requereix espais adaptats, ordenats i gestionats amb criteri”. Així mateix, González també ha destacat que la concessió garantirà un model de gestió eficient i de qualitat, alineat amb els objectius de mobilitat i d’aprofitament òptim dels aparcaments comunals.

L'aparcament d'autocaravanes de Canrodes.

Relacionat

Andorra la Vella traurà a concessió l’explotació de l’aparcament d’autocaravanes de Canrodes

La documentació que regeix el procediment -incloent-hi el plec de bases i els requisits tècnics- es pot descarregar gratuïtament a través de la Plataforma de Contractació del Sector Públic, dins l’apartat del perfil del contractant. El termini per a la presentació d’ofertes finalitza el 20 d’abril del 2026 a les 15 hores, i s’han de tramitar obligatòriament mitjançant el mateix portal.

La zona per a vehicles de Canrodes inclou 144 places d’aparcament, cinc per a persones amb mobilitat reduïda, dues amb punts de recàrrega elèctrica, 29 places per a autocaravanes en règim de pupil·latge ja assignades i 15 de rotació. També disposa d’un pipicà, tres zones d’esbarjo diferenciades per a gossos (-11 kg, +11 kg i pels catalogats com a potencialment perillosos) i una zona de descans a l’aire lliure per la ciutadania.

Des de l’obertura de l’equipament l’agost del 2025 i fins al gener del 2026, ha registrat una elevada ocupació a la zona de rotació, amb un total de 13.613 vehicles, dels quals 13.217 cotxes i 396 autocaravanes.

Comentaris (1)

Trending