Els Horts de la Margineda estrenaran portalada per millorar l’accés i la visibilitat

El projecte, adjudicat per 47.818 euros, dignifica aquest espai destinat a la gent gran i reforça la seva integració al paisatge urbà

Comentaris

Els Horts Socials de la Margineda.
Els Horts Socials de la Margineda. Comú d'Andorra la Vella

El comú d’Andorra la Vella ha adjudicat a l’empresa AL Reformes la construcció de la nova portalada dels Horts Socials de la Margineda, amb l’objectiu de senyalitzar, embellir i fer més accessible aquest espai destinat a la gent gran.

Els Horts Socials de la Margineda, que acullen més de 45 parcel·les destinades a la gent gran, es consoliden com un punt de trobada i activitat a l’aire lliure. La construcció de la nova portalada permetrà identificar clarament l’entrada als horts i reforçar la seva integració amb l’entorn.

Segons la consellera de Social, Joventut i Espai Ciutadà, Maria Nazzaro, “els Horts Socials són un projecte emblemàtic, molt estimat per la gent gran, i aquesta portalada suposa un pas més per reconèixer-ne la importància i per cuidar els espais que fomenten la convivència, l’activitat saludable i el vincle social”. L’actuació, amb un pressupost de 47.818,52 euros, també contribueix a posar en valor una de les portes d’entrada a Andorra la Vella i a reforçar la imatge d’un projecte social arrelat a la parròquia.

Comentaris

Trending