Des del comú de la parròquia expliquen que les tardes han estat els moments de màxima afluència, amb especial èxit per l’actuació en directe de Luis Romero & Banda, que va fer vibrar el públic en la primera jornada. El segon dia, es va centrar en el talent nacional amb les destacades actuacions de Rumband, Francisco Amat i el grup de ball Alendoy Flamenc Andorra.
L’esdeveniment ha tingut també un impacte positiu per als dos restauradors presents a la fira, així com per als establiments del voltant de la plaça, en una època de l’any que habitualment està marcada per una menor activitat.
Gràcies al bon temps, la parròquia ha acollit públic de totes les edats i de totes les parròquies, en un ambient festiu marcat per la música, el ball i la gastronomia andalusa. I com no, també hi eren les tapes, el famós rebujito i la decoració pròpia de la fira que han transportat els assistents a una autèntica festa del sud, consolidant aquesta celebració com una cita imprescindible del calendari festiu lauredià. De fet, la corporació comunal ja pensa en la pròxima edició amb l’objectiu de continuar creixent i enriquint l’oferta cultural i festiva de la parròquia.