Des del divendres i fins aquest dilluns, Escaldes viu la festa major, sempre amb la contenció necessària en època de pandèmia. Les actuacions de Sense Sal i de l’orquestra Maravella han tingut una bona assistència de públic però amb seguiment de les mesures implementades.
Aquest diumenge, s’ha iniciat amb la missa a la capella de Sant Jaume, amb la presència dels cònsols de la parròquia, Rosa Gili i Quim Dolsa. Ja a partir del migdia s’ha celebrat el tradicional dia del turista a la Plaça Coprínceps. Al llarg de la tarda, hi haurà inflables pels més petits i un concert d’havaneres a càrrec de Cavall Bernat al parc de la Mola. Per tancar la jornada, el grup Coldday oferirà el seu tribut a Coldplay.
La festa major escaldenca finalitzarà demà, amb actes d’importància com el ball de Santa Anna. Ja a la nit, tancaran les celebracions el concert tribut a Jarabe de Palo i un castell de focs.
Comentaris