Tal com ja ha explicat l’Altaveu, els grans noms que protagonitzaran els concerts de pagament seran el trombonista suec Nils Landgren, que donarà el tret de sortida al festival el 2 de juliol; el saxofonista i compositor nord-americà Joshua Redman, que el dia 3 oferirà el concert inaugural; el dia 4, Paquito D’Rivera i Anat Cohen ocuparan el lloc que tenia reservat Chucho Valdés, que finalment no podrà actuar per motius de salut; el 5 de juliol serà el torn de la cantant de jazz i gospel nord-americana Lizz Wright, i finalment, el 8 de juliol es podrà gaudir del concert de Maria Schneider Orchestra.
L’abonament a cegues ofereix un descompte del 25% respecte el preu habitual de l’abonament que és de 65 euros, i es podrà adquirir fins al 10 de maig o fins a exhaurir existències. A partir del 12 de maig es posarà a la venda l’abonament habitual.
Des del comú es remarca en un comunicat que més enllà de l’avantatge econòmic, els abonaments a cegues apel·len a la complicitat amb el públic que, any rere any, confia en la qualitat i el prestigi del festival, independentment del cartell. Cal tenir en compte que aquest tipus d’abonament no comporta assignació de seient, de manera que la ubicació dins la sala es coneixerà posteriorment.