La jornada ha arrencat a dos quarts d’onze del matí amb la batucada de Protons, que ha recorregut els carrers del poble animant veïns i visitants. Tot seguit, la sala de festes ha acollit un taller de manualitats, pensat especialment per als més petits, que aquesta tarda també seran protagonistes amb el concurs de disfresses infantil i l’espectacle ‘Visca el Carnaval!’.
Més tard ha tingut lloc la paellada popular, amb tiquets a 2 euros, que ha reunit unes vuitanta persones en un ambient distès i familiar. Malgrat que el Pas de la Casa es veu afectat en aquesta època pel tall de la RN-20, la jornada ha comptat amb una bona afluència de públic, amb presència de turistes i veïns de la parròquia i dels voltants.
La festa continuarà aquesta tarda amb l’actuació musical de Rumberto i els actes més tradicionals del Carnaval, com la despenjada, el judici i la cremada de Sa Majestat el Rei Carnestoltes. El programa culminarà amb una sardinada popular i una traca final amb focs artificials.
La celebració arriba després que ahir es donés el tret de sortida amb el concurs de disfresses d’adults, que va guanyar l’artista i maquilladora Andrea Ruiz. Especialitzada en bodypainting, Ruiz es va presentar amb la Sandra com a model, a qui va transformar en un personatge d’‘Avatar’, proposta que li va valer el primer premi de la categoria adulta, dotat amb 450 euros.