Andorra la Vella rehabilita dos passos per a vianants per les crítiques a les obres de FEDA Ecoterm

El comú ha restablert de forma provisional dos punts per creuar l’avinguda Bonaventura Armengol vist el malestar de veïns i usuaris de serveis de la zona

Un dels passos habilitats, al centre de l'avinguda.

El comú d’Andorra la Vella ha restablert encara que de manera provisional dos passos per a vianants a l’avinguda Bonaventura Armengol, al centre de la parròquia, i on s’estan duent a terme unes obres per a la connexió de la xarxa de FEDA Ecoterm que tenen inhabilitat, pel cap baix, tot un dels dos carrils viaris de què consisteix l’avinguda. L’obra havia deixat inutilitzats dos passos de vianants alhora que havia reduït moltíssim el que permet creuar l’avinguda Meritxell en la zona de la Rotonda.

En tractar-se d’una zona molt transitada, amb veïns que hi viuen però, sobretot, amb desenes de professionals que treballen en no pocs despatxos i centres empresarials importants que hi ha en el lloc -només cal tenir en compte que hi té la seva seu central Crèdit Andorrà, per exemple, més enllà de la presència de l’edifici Montclar, que acull diversos negocis de ‘primer nivell’-, la supressió dels dos punts per creuar l’avinguda va comportar no poques crítiques.

Un dels passos habilitats.

 

Mentre s’havien habilitat les plataformes necessàries perquè les sortides d’aparcaments no quedessin inoperatius, no s’havia previst cap solució per als vianants, que en algun cas havien de donar una volta de més de 300 metres per poder creuar. Ara, amb les obres ja una mica més avançades -encara queden mesos de treballs i la rasa s’ha d’anar obrint fins a la rotonda de la Dama de Gel, encara que suposadament a mida que es posin els tubs s’anirà tancant el forat- s’ha procedit a pintar els nous passos provisionals.