Jornada complicada a la sortida cap a França: cues al matí i fins a tres quilòmetres a la tarda

Fins al migdia també hi havia hagut trànsit dens a la frontera espanyola, en totes dues direccions, i per travessar Canillo en direcció sud.

Imatge de les càmeres de Mobilitat on es veu les retencions al Pas.

Diumenge d’agost amb complicacions a la xarxa viària del Principat. Aquest cop, les principals dificultats s’han concentrat a la sortida del país en direcció a França, amb trànsit dens des del Pas de la Casa fins a la duana del Baladrà. S’ha viscut al matí i la situació s’ha repetit a la tarda. També hi ha hagut retencions fins al migdia a la frontera amb Espanya i a l’hora de travessar Canillo.

Així ho ha avisat l’agència de Mobilitat a través de les seves xarxes socials. Els problemes ja s’havien doant al matí, passades les onze, amb la carretera d’accés a França com a principal punt complicat. Cal prendre paciència per passar la duana. De fet, hi hagut cua entre la rotonda de sortida del túnel d’Envalira i fins a les instal·lacions frontereres.

A la tarda, la situació s’ha tornat a complicar. Segons Mobilitat, les retencions han estat encara més llargues. Fins a tres quilòmetres de cua. És a dir, els cotxes aturats arribaven ja al nucli urbà de la població fronterera.

Al matí també hi havia hagut intensitat de trànsit a l’altre punt duaner: el del riu Runer. En aquest cas, en les dues direccions. Hi ha retencions per entrar al país i, també, al tram final de la general 1 en direcció sortida.

Pel que fa a altres punts de la xarxa, un altre dia hi ha trànsit dens per travessar Canillo. Principalment pels vehicles que volen anar en direcció a Andorra la Vella.

Etiquetes: