En aquest cas, en el sinistre s’ha vist implicat un únic turisme, que ha acabat topant contra mobiliari urbà. Més enllà dels danys materials, el que sí que ha generat el succés és encara més preocupació entre els residents de la zona, que fa temps que denuncien que caldria alguna actuació per fer més segura aquesta cruïlla.
En concret, és l’encreuament entre els vehicles que arriben via Avinguda d’Enclar i els que venen del vial de la caserna de bombers. Els veïns apunten que hi ha una obligació de cedir el pas que molts vehicles no respecten. I això acaba generant els accidents. En aquest cas, tot indicaria que el cotxe implicat ha hagut d’esquivar un altre que no havia respectat la prioritat i ha acabat topant contra un dels costats de la via.
Es lamenta especialment la sensació que, malgrat els nombrosos incidents, encara no s’ha fet res. S’entén que tot just caldria o bé unes bandes sonores o aixecar el pas de vianants per reduir de forma significativa el risc. I es demanen si “s’està esperant que un cotxe es carregui una persona” per actuar.

Comentaris