Activat un dispositiu especial de mobilitat per facilitar l’accés a la Copa del Món de BTT

El dispositiu inclou restriccions de trànsit, reforç del transport públic, serveis de llançadora, una nova distribució dels pàdocs i un espai específic per a a autocaravanes

Comentaris

Una edició anterior de la Copa del Món de BTT.
Una edició anterior de la Copa del Món de BTT. Pal Arinsal

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

Pal Arinsal ha activat un dispositiu especial de mobilitat per facilitar l’arribada dels espectadors i garantir una mobilitat fluida en el marc de la celebració de la Copa del Món de BTT, del 10 al 12 de juliol. El dispositiu inclou restriccions de trànsit, reforç del transport públic, serveis de llançadora, una nova distribució dels pàdocs i un espai específic per a a autocaravanes.

Durant els dies 10, 11 i 12 de juliol, la circulació quedarà restringida a la carretera d’accés a Pal, a partir de la zona d’Amorriadors, d’acord amb el dispositiu establert. L’accés quedarà reservat exclusivament als vehicles acreditats, i per aquest motiu, l’organització recomana accedir a l’esdeveniment a través del telecabina de la Massana, la principal via d’accés per als espectadors. També es recomana utilitzar el transport públic i els serveis habilitats per l’organització, per poder arribar fins a l’estació.

En aquest sentit, els espectadors podran arribar a la Massana mitjançant les línies regulars d’autobús i, un cop a la parròquia, accedir a l’estació amb el telecabina o bé utilitzar els servei especial de llançadores. Tant l’accés amb el telecabina com l’ús de les llançadores requeriran disposar d’una entrada de la Copa del Món o d’un forfet de temporada de Grandvalira Resorts.

El dispositiu de transport s’adaptarà al programa de competició, amb un servei de rotació contínua. Les llançadores sortiran cada 30 minuts des de Pal (el punt de sortida pot variar segons el dia) i la Massana, fent parada inicial davant del Prat Gran de la Massana i continuant per totes les parades habituals del recorregut.

Per facilitar els desplaçaments interns, durant els tres dies de competició, l’organització anima els espectadors a prioritzar els desplaçaments a peu mitjançant el Camí del Bosc, un itinerari senyalitzat que connecta les dues seus i que esdevé la millor opció per moure’s entre els espais de competició. Així mateix, enguany hi ha una nova organització dels espais tècnics. L’àrea de la Caubella concentrarà tots els pàdocs dels equips, així com l’accés i l’estacionament dels camions de grans dimensions. Per la seva banda, Fontanals acollirà exclusivament el pàdoc tècnic per als riders de descens.

ALTRES SERVEIS

Les autocaravanes disposaran d’un espai específic habilitat a Pal, a la nova zona residencial situada a la part posterior del nucli, on hi haurà un punt de recollida d’aigües grises, lavabos, serveis complementaris per als usuaris, i serveis de transfer per accedir a l’estació.

D’altra banda, l’accés per a carretera a la Copa del Món amb bicicleta estarà permès i es presenta com una de les opcions més sostenibles per arribar a l’esdeveniment. Els espectadors que accedeixin amb bicicleta hauran de deixar-la als espais de ‘bike parking’ habilitats i vigilats durant l’horari de l’esdeveniment. Hi haurà dos punts d’estacionament assegurats, un a la Caubella i un altre a Fontanals.

Etiquetes

Comentaris

Trending