Núria Garcia Val és nomenada nova presidenta del Tribunal de Corts

La magistrada substitueix Enric Anglada, que es va jubilar a finals de setembre, i la seva designació és efectiva des d’aquest dimarts

Comentaris

La nova presidenta del Tribunal de Corts, Núria Garcia Val.
La nova presidenta del Tribunal de Corts, Núria Garcia Val. CSJ

El Consell Superior de la Justícia ha nomenat la magistrada Núria Garcia Val com a nova presidenta del Tribunal de Corts, una designació que és efectiva des d’aquest mateix dimarts. Garcia Val substitueix Enric Anglada que es va jubilar el 30 de setembre passat.

Núria Garcia Val és llicenciada en Dret per la Universitat de Savoie a Chambery, i DEA-Master d’Estudis Europeus a la Universitat de Grenoble. Es va col·legiar com advocada al 2004 i al 2011 va començar la seva carrera a l’Administració de Justícia com a secretària judicial. L’any 2012 va accedir al càrrec de batlle, primer a civil i menors, després a penal, seguit d’instrucció i al 2016 va començar a exercir com a fiscal adjunta. El passat mes d’abril va jurar el càrrec com a magistrada.

D’acord amb al procediment a seguir per a la designació d’aquest càrrec, que marca l’article 33.2 de la Llei qualificada de la Justícia, i després de fer les consultes prèvies de tots els membres actualment adscrits al Tribunal de Corts, el Consell Superior de la Justícia ha decidit nomenar-la a ella.

Comentaris (8)

Trending