Verdú ja va tenir un primer contacte a Saas Fee al mes de juliol. Aquest agost hi tornarà, del 18 al 22, però l’estada llarga de la pretemporada serà a Ushuaia, del 31 d’agost al 28 de setembre. Més enllà de la gran estrella de l’esquí andorrà, l’equip masculí de tècnica treballa a casa però viatja el 23 d’agost a Sud-amèrica, i allà es dividirà en dos. Del 23 d’agost al 31 de d’agost, el grup format per Àlex Rius, Bartumeu Gabriel i Xavier Cornella entrenarà a El Colorado, mentre que el 31 competiran a La Parva, també a Xile, en un eslàlom. Després estaran entrenant a Corralco del 23 d’agost fins el 25 de setembre. Per la seva part, els joves Pirmin Estruga, Àlvar Calvo, Marc Fernández i Maià Font estaran a Corralco, del 23 d’agost, en el seu cas fins el 6 d’octubre.
NOIES
Cande Moreno i Jordina Caminal van esquiar al mes de juny als Alps i després han estat treballant el físic i preparant la pretemporada que tindrà dues estades llargues a Sud-Amèrica. La primera serà del 21 d’agost al 9 de setembre a Xile, a Colorado i La Parva, només amb Cande Moreno perquè Jordina Caminal ha estat operada de l’esquena fa deu dies i s’incorporarà a la segona estada. Depenent de les condicions de neu, si no es pogués entrenar velocitat a La Parva, l’equip aniria a Corralco. Aquesta estada seria del 26 de setembre al 19 d’octubre a Corralco.
L’equip femení de tècnica està treballant físicament a casa. Viatja també el 23 d’agost. Però, allà tindran entrenaments diferents. Carla Mijares estarà amb el grup d’eslalomistes masculí, és a dir Rius, Gabriel i Cornella a El Colorado (23 al 31 d’agost), per competir a La Parva el 31, i després entrenar a Ushuaia fins el 25 de setembre. Pel que fa a Íria Medina i Clàudia Garcia seran a Corralco del 23 d’agost al 3 d’octubre.
ALTRES DISCIPLINES
El grup de seguiment de freeride, amb Joan Aracil i Albert Manresa, és a La Parva, a Xile, des del passat 5 d’agost. Allà entrenen i preparen la temporada. Tornen a Andorra el 31 d’aquest mes. De la seva banda, la competició de rollerski del Blink Festival, a Noruega, ha estat el plat fort d’aquest inici de mes d’agost per a Irineu Esteve i Gina del Rio. Després de les curses, que han servit per entrenar detalls, per establir criteris físics, per saber l’estat de la pretemporada, ara tocarà uns dies de descans abans de tornar a fer les maletes: marxen al túnel de Torsby, a Suècia, del 19 al 31 d’agost.







Comentaris (1)